piątek, 23 listopada 2012

KLIKAJĄCE CANDY


Zapraszam na nowe rozdanie KLIKAJĄCE CANDY


Zasady:
- każdy może wziąć udział
- proszę o podlinkowanie na pasku bocznym
swojego bloga, banerka z candy
- zostaw komentarz pod tym postem z chęcią udziału
w zabawie i ważne z kolejnym numerem zgłoszenia
 - nowy ważny warunek - kliknięcie w różowy link
i zapisane się na Newslettera :) (zbieram punkty)
TEN LINK
lub
jesli ktoś nie chce się zapisywać to wystarczy 
kliknąć na poniższy niebieski link :)
TEN LINK BEZ REJESTRACJI
- osoby bez bloga proszę o pozostawienie maila
 - czas na zgłoszenia od 23 listopada do 30 grudnia
- wysyłka na terenie Polski
Nagrodą będzie nowy zestaw ćwieków firmy
Tim Holtz w trzech kolorach
i jeszcze coś extra :).

Druga zabawa :)

Mam kolejne nagrody do rozdania:)

Jeśli ktoś chciałby tak jak ja zbierać punkty, a potem
wymieniac je na nagrody to zapraszam do zarejestrowania
się przy pomocy poniższego zielonego linku.
Pierwsze 10 osób, które zarejestruje się na portalu dla
klikaczy przy pomocy mojego linka, i poklika trochę
zbierając punkty dla siebie,  dostanie odemnie 
nagrodę gwarantowaną niezależną od udziału
w Candy i nagród jakie można sobie
wyklikać na portalu.

Im więcej punktów się naklika tym lepsza
będzie nagroda gwarantowana u mnie :)
Minimum to 10 punktów. Inaczej
system nie widzi zgłoszenia.

Czas na wyklikanie punktów do 30 XII.

Osoby które chcą z tego skorzystać proszę
o informację o rejestracji na maila wraz z swoim
adresem do wysyłki nagrody :)
miriam.blada@poczta.fm

ZAPRASZAM DO ZABAWY :)

Zostało miejsc 5

Tutaj będę wpisywała osoby które się 
zarejestrowały i klikają na portalu:
1. Daria z Gliwic - 88p
2. katerina - 3p
3. moniFaktura - 1p
4. gwiazda_skryta - 65p
5. Chwila Pasji - 34p

20 komentarzy:

  1. 1. Kliknęłam, zarejestrowałam się (całkiem ciekawa rzecz! ale chyba ustukac punkty na jakaś nagrodę... ) Banner w pasku bocznym się niedługo też pojawi. Zapisuję się wiec i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. 2. Hej z miłą chęcią zapisuję się na ćwieki. Kliknęłam i zarejestrowałąm się. Ciekawa zabawa:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. 3. Kliknęłam i zarejestrowałam się...czekam na losowanie...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  4. 4.Kliknełam i zarejestrowałam sie..Banerek zaraz wrzucam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. W rózowe kliknęłam i zaraz podlinkuje zabawe. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. I ja kilknęłąm i zarejestrowałam się :3 bannerek wstawię prawdopodobnie jutro, gdyż dzisiaj mam problemy z internetem ><
    Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. 7. siedem! chcialabym wygrac, chcialaa, chcialabym....chciala ;)))

    OdpowiedzUsuń
  8. 8. Ja też bym chciała...
    http://scrapbookingbaska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. dzięki Miriam za zaproszenie, kusisz, i to bardzo, bo ćwieki by się przydały ;) więc i ja się zgłaszam do zabawy, banerek w zakładce z konkursami
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiście zapomniałam o numerku - 9 :)

      Usuń
  10. Z radością dołączam do ciekawej zabawy. Banerek podlinkowany już u mnie jest: http://chwilapasji.blogspot.com/
    Tam gdzie prosiłąś kliknęłam i zarejestrowałam się na czytanie.
    Dziękuję za miłą zabawę.
    Z ogromną radością ustawiam się w kolejce-może tym razem 13nastka będzie szczęśliwa?
    POZDRAWIAM!

    OdpowiedzUsuń
  11. nie wiem jakim jestem numerkiem ale sie zglaszam

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna ta strona... Pobawiłam się trochę w klikanie i odpowiedzi... Czasochłonne zajęcie ale miłe.
    -Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ciekawe candy i chciałabym te ćwieki, choć jeszcze nie wiem co z nimi zrobię. Staję grzecznie w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  14. 14. To ja też spróbuję tej nowej zabawy!pozdrawiam Kruszyna

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe komentarze :)